StoryMory Qila
Hai, thanks for coming. Wanna follow me? Click Follow | Or you wanna go back to Dashboard?



My Hero.

 /></a>

Aku akan cinta orang yang mencintaiku, Aku akan rindu orang yang merinduiku dan Aku akan setia kepada orang yang setia kepadaku



Tagboard.



Blog Archive.

  • MySelf


  • Credits.



    This template by AfikahShuhaimi. Basecode by OhhAeen. Header and edited by Alia Eyra.
    Hang Out
    Friday 28 December 2012 | 22:56 | 0 comments

    Assalamualaikum and hye ! hye ! buddies 

    OKAY ! cuti semester arie tu terubat jugak rindu aku dekat mereka semua . kami hang out bersama - sama kat eon pengkalan tu atas permintaan si budak gedik niey * akula * . opps sorry-II lupa pulak teman nak cerita watak sape itu yang dimaksudkan dengan " kami " . kami itu ialah ex - classmate 5 Prinsip Akaun tapi khas untuk pelajar - pelajar perempuan SAHAJA . dengar tu perempuan SAHAJA . hehe :) .  kesian juga dengan kawan-II lelaki soory beb lain kali kita keluar hang out sama-II yea . YA ALLAH memang aku rindu dengan mereka semua . kami semua ibarat macam keluarga and adik - beradik yela selama lima tahun bersama - sama di satu sekolah dan kelas . tapi sedih juga my bestfriend tak dapat join . nak buat macam mana dah study jauh sana tak dapat la teman nak tolong . kami pergi sana dengan motor * vrooommm vroommm * dasyat giler bunyi motor kami . haha :) konvoi beramai - ramai nak dekat tujuh buah motor jugak la semuanya . yang paling kelakarnya masa tengah ramai-II merempit tu ada pulak roadblok kat depan tu . nasib baik la motor aku paling belakang tapi yang paling selamat tak ada apa - apa kesalahan . dua orang kawan kami terpaksa memberi nama atas kesalahan tidak tampal pelekat P . sudah settle dengan pak polisi kami pon meneruskan perjalanan ke eon . tempat pertama yang kami lawati kat shopping mall itu ialah toilet . ish ish ish memang kalau orang perempuan niey tak sah kalau tak pergi situ dulu . nak betul shawl la , mekap la . nasib baik la aku niey tak macam tu * muka berlagak * aku duduk luar je dengan si miza , malas nak masuk ! ehh ! ehh ! bukan malas tapi sebab nak tunggu my bestie yang lagi sowang kat luar yang tak sampai-II lagi . tuptuptup dah call and mesej jumpa kat luar toilet . apa lagi peluk sakan kami bertiga . happy tau ! 

    lebih kurang macam gambar di atas la keadaan kami * tapi kami perempuan *

    next , kami cari food court dulu la sebab perut dah berbunyi untuk diminta diisi . haha :) . tapi yang tak bestnya kami sudah berpecah kepada dua group lepas tu . nak buat macam mana setengah nak makan di situ yang lagi satu group nak di KFC . macam-II ragam mereka niey aku ikut je . dah kenyang kami jalan-II di tinggat atas dulu . masuk popular , kedai shawl , kasut , baju , macam-II lagi la . cadang nak beli novel tapi takde yang berkenan di hati . sambil jalan tu kami bergambar juga . * muka tak malu * . time kami datang tu nak dekat krismas . memang macam-II yang ada la such pokok krismas , patung salji . memang sakan la lagi kami bersnap di situ . yang jadi mangsa buli kami si Fatehah . kesian dia . haha :) nak tengak wayang pulak aku dengan fatin tapi hampa masa tidak mengizinkan . takkan la kami nak balik malam pulak gara - gara nak tengak wayang . baik tak payah ! download lagi senang ! kahkahkah . shopping tak la sakan sangat sebab tak ada yang menari di mata kami . sembang je banyak . potpetpotpet kami menceritakan hal masing-II . memang terbaik la saja nak buat gempak dalam shopping mall tu . solat memang kami tak lupakan ! jalan-II jugak amal ibadat jangan dilupakan . ingat tu ! lepas dah habis tawaf satu shopping mall eon tu kami pon lepak kat kedai baju luar tu pulak . memang rambang mata habis kat situ semua murah-II bajunya . dapat la aku sambar satu baju . yang best nya kami beli baju yang sama . * ungu , ungu , biru * sweet tak kami bertiga . disebabkan masa dah lewat petang * muka sedih pulak * kami terpaksa berpisah lagi . nangis ! nangis ! argghhhh terpaksa tapi relakan juga . haha :) macam-II pesanan la kami sampaikan antara satu sama lain . jangan lupa mesej aku la , call aku la , nanti jumpa lagi , doakan aku . 

    " Seorang sahabat yang mendoakan kebaikan untuk sahabatnya tanpa diketahui oleh sahabatnya itu . Maka para malaikat akan mendoakan kebaikan untuknya seperti mana ia memohon kebaikan untuk sahabatnya "

    Bye ! Bye !  my buddies . AkuSayangKamuSemua :)



    Old things | New things