StoryMory Qila
Hai, thanks for coming. Wanna follow me? Click Follow | Or you wanna go back to Dashboard?



My Hero.

 /></a>

Aku akan cinta orang yang mencintaiku, Aku akan rindu orang yang merinduiku dan Aku akan setia kepada orang yang setia kepadaku



Tagboard.



Blog Archive.

  • study hard
  • HappyNewYears 2013
  • Dinner
  • Hang Out
  • MySelf


  • Credits.



    This template by AfikahShuhaimi. Basecode by OhhAeen. Header and edited by Alia Eyra.
    busy !
    Thursday 17 January 2013 | 00:07 | 0 comments
    Assalamualaikum ! bertemu kembali awak-awak semua . auwww

    saya sibuk sekarang niey awak . hehe ^.^ yee sekarang dah start belajar memang sibuk sangat . sampai nak tidor pon terhad masanya . kesihann la kat saya ! tapi tak pe demi pelajaran nak berjaya untuk masa hadapan istilah penat dan sibuk dalam kamus hidup saya akan padamkan dengan segera . pergi jauhII dalam hidup saya . lumrah la as a student school busyy banyak . kata nak berjaya kan . usaha kena banyak la sayang oii . belajar best wow tahun niey . memang bersemangat la . cuma pbs iaitu pentadbiran berasaskan sekolah banyakk . nak kena buat kajian luar semua tu *paling lemah nak temu bual orang . kuatkah aku menghadapinya Ya Allah . tiapII minggu arie khamis kitaorang classmate kena stay sekolah buat PBS bm . memang berat betoll otak niey nak berfungsi buat karangan EnamRatusLimaPuluh patah perkataan di waktu panas camtu . pening ~ cerita pasal sekolah . nak bagitau niey i'm interested with someone boy student in my school . ohnoo so sad because my englishh is broken . hehe . nama tak kan nak bagitau kan . habis la pecah rahasia . buat malu je suka kat budak tu , walhal dia tak pandang aku pon . * muka sedih . nama pun minat sahaja kan . jangan pikir bukanII plak . arie niey dapat rehat sikit sebab malas nak wat homeworkk . haha . gurau je aku kan pelajar yang rajin . setiap masa menghadap buku . kahkahkah . homework dalam beg bertimbun tak siap lagi . ikut mood nak buat . 

    homeworkkk ! Homework silalah berdamai denganku .

    nak tido weyhh . malam nak jadi burung hantu . take time for rest my brain ..
    Bubyeee 



    Old things | New things